top of page
whenmoonrises

Break The Silence: The Movie report

Break The Silence: The Movie, Persona; další z povedených snímků dílny Big Hit, jehož jsme se dočkali v kinech. Promítal se v počtu měst po celé České republice, čtyři dny, a stovky českých ARMYs neváhali při koupi vstupenky ani minutu. Ani reportéři K-TOWN si tuto událost nenechali ujít, pojďme se tedy podívat na krátký report

 

Jak již spoustu z čtenářů ví, snímek byl dokumentárním ohlédnutím za uskutečněnou stadiónovou tour LY: Speak Yourself, která se konala v roce 2019, a to během pěti měsíců, kdy byla v říjnu Asijská noha turné oficiálně ukončena v Jihokorejském Seoulu. Kromě exkluzivních záběrů z pódia jsme jako diváci měli také možnost letmo nakouknout do zákulisí, a také díky několika rozhovorům zjistit, jak se k dozajista fyzicky velice vyčerpávajícímu koncertování vyjádřili sami umělci.

Osobně jsem fanouškem BTS poměrně dlouho a také poměrně vášnivým, proto jsem si nemohla nechat ujít možnost, jako každý hrdý příznivec, sledovat film v kinosále. Hned ze začátku bych velice ráda pochválila olomoucké ARMY za vzorné chování a naprosto skvělou atmosféru, kterou v sále vytvořili. Ve srovnání s promítáním záznamu z koncertu minulý rok v prostějovském Metru 70 byli olomoučtí fanoušci velice klidní, a perfektně reagující.


Co se týká samotného filmu, myslím, jako většinu diváků, i mně tento film hluboce zasáhl. Výpovědi umělců dozajista přidávají celkové hodnotě snímku, hlavně v momentech, kdy nás emotivně přenesou až k samotnému jádru celé tour. Dále nám bylo také dovoleno zjistit, jak si členové volí trávit volný čas mimo účinkování na pódiu, a bylo velmi osvěžující být součástí jejich objevování světa a hlavně – pro nás fanoušky – také objevování jich samotných jako mladých mužů s vlastními zájmy, spíše než jako celosvětových hvězd.




S velice povedenou kombinací humoru a citlivého vhledu nám, jako jsme to stejně všichni čekali, nebyl darován ani moment na uklidnění bouřlivých emocí a proto se kinosálem v jednu chvíli nesl smích, vzápětí na to emocemi protkané "aww", střídající se záběr od záběru.




Propojením s nejzvučnějšími hity Love Yourself alb byli fanoušci také příjemně naladěni do tanečního módu a dokonce nebylo neobvyklé slyšet je broukat si melodie společně s umělci.


V neposlední řadě si také troufám říct, že těm, jež měli štěstí se na Evropské noze tour s BTS setkat tento snímek dozajista připomněl, jak jedinečné jejich koncerty jsou. I mně samotnou vidět Pařížský Stade de France vnitrně přeneslo zpět do momentů strávených tam, a bylo to velice příjemné ohlédnutí za minulými zážitky.



V rámci reportu bych také ráda zmínila, že BTS, jak jistě nikomu neuniklo, se stali globálním ambasadorem aut značky Hyundai. Česká odnož firmy se proto rozhodla v souvislosti s promítáním přistavit k pražskému kinu Lucerna nové hybridní auto Hyundai Kona, polepené speciální fólií, na které mohli fanoušci zanechat skupině vzkaz, pozdrav či jen poděkování. Následná spolupráce Hyundai a Czech-Korean Production pak dala vytvořit soutěž o věcné ceny – fanoušci tak po zaslání fotek a zařazení do soutěže můžou vyhrát BTS merch.



Členové nejen K-TOWN redakce, ale i CKP týmu se šli na auto také podívat, zanechat vzkaz a podpořit tak celou akci.


Na konec bych ve stručnosti ráda řekla, že ohlédnout se za poslední BTS tour byl velice emotivní, ale zároveň i velmi naplňující zážitek a nezbývá nám než se těšit, až se momentální situace ve světě uklidní, a plánovaná Map Of The Soul: Tour bude konečně moci zveřejnit nová data.





0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page