Korea Tourism Organization (KTO), starající se už řadu let o rozvoj cestovního ruchu v Jižní Koreji, vymýšlí různé způsoby, jak do země přilákat, co nejvíce zahraničních turistů. Během pandemie Covid-19 totiž cestovní ruch v Jižní Koreji, stejně jako jinde ve světě, utrpěl značné ztráty. KTO ve spolupráci s ministerstvem kultury, sportu a cestovního ruchu zveřejnilo pět krátkých videí, která jsou svým zpracováním velmi zajímavá a za pouhý měsíc sklidila pozitivní ohlas široké veřejnosti (přes 225 milionů zhlédnutí).
"Co kdyby Vincent Van Gogh navštívil Koreu..."
Jedná se o vůbec první korejský propagační klip se zaměřením na turismus, který byl vytvořen prostřednictvím generativní umělé inteligence (AI). Video obdrželo ocenění za své jedinečné kreativní zpracování při představování hlavních korejských turistických destinací ve stylu 11 světově známých historických malířů jako například Van Gogh, Claude Monet, Henri Matisse nebo Edvard Muncha.
Natočit takový formát videa za pomoci nových digitálních technologií bylo velice náročné a vyžadovalo několikanásobné proškolení generativní umělé inteligence pro každé dílo zvlášť. Z toho důvodu, aby dosáhli výsledku, který by vypadal co nejpřirozeněji vzhledem ke stylu každého z malířů. Celý proces trval šest měsíců. Odměnou za tvrdou práci může být pozitivní odezva veřejnosti a nejvyšší počet zhlédnutí ze všech pěti videí (přes 60 milionů zhlédnutí za pouhý měsíc od zveřejnění).
Další tři videa mají propagovat pro turisty zajímavá místa (Ulleungdo, Suwon a Haman), která jsou inspirovaná globálním obsahem Koreje. Cílem těchto videí je umožnit turistům nahlédnout do místních regionů, nabízejících jedinečné zážitky.
"Live Squid Game"
Krátký propagační klip zobrazuje "hru na chytání chobotnic" na ostrově Ulleungdo. I přes vysoké vlny oceánu rybáři opět vyráží na lov chobotnic. Práce rybářů může být velmi náročná a vyčerpávající, zvláště v noci, ale zároveň poukazuje na skvělou týmovou práci a zábavu. Ramyeon na lodi je nedílnou součástí menu.
Ponořte se do kouzla ostrova Ulleungdo ve videu níže.
"Queendom: Korean Archery"
K návštěvě láká zahraniční turisty město Suwon a jeho působivá historie z období dynastie Joseon. Užijte si vzrušující honičku ve velkolepé pevnosti Suwon Hwaseong a tradiční krásu Koreje v následujícím videu.
"Guardian's Fireworks"
V Hamanu se nachází skrytá místa s nádhernou přírodou a tichými, poklidnými čtvrtěmi. Festival Haman Nakhwa Nori, který se ve městě koná každý rok v měsíci květnu, vytváří romantickou atmosféru oslňujícím ohňostrojem. Udělejte si výlet do Hamanu a nasajte romantiku prostřednictvím krátkého videa.
"Korea Never Forgets"
Poslední video se od těch předchozích liší svým obsahem. Zobrazuje skutečný příběh manželů Campagnaových, kteří během loňské silné sněhové bouře ve Spojených státech poskytli pomoc uvízlým korejským turistům a ochotně je vzali pod svou střechu, kde se o ně pečlivě starali. Dokument zachycuje cestu manželů Campagnaových do Koreje a zároveň s sebou nese dojemný vzkaz: "Korea nikdy nezapomíná na vděčnost".
Níže se můžete podívat na tento krátký, dojemný příběh, který vypráví o lidech s obrovským srdcem.
Díky nevídanému úspěchu výše zmíněných pěti propagačních videí se počet odběratelů oficiálního Youtube kanálu KTO ve srovnání s minulým rokem zvýšil na více než 820 tisíc odběratelů. Udržuje si tak přední příčku v žebříčku ze všech Youtube kanálů národních turistických organizací.
"Cestovní ruch je odvětví budoucnosti, které může zvyšovat národní bohatství. Jako veřejná organizace bude KTO usilovat o to, aby se Korea stala turistickou velmocí dalším rozvojem turistického průmyslu země." uvedl Kim Jang-sil, prezident a generální ředitel KTO.
Zdroje: TheKoreaTimes, VisitKorea, Korea Tourism Organization, YT @imagineyourkorea
Comments