top of page
bergerova106

K-pop idols jako tváře zahraničních značek! Pt.1.


Stejně jako mnoho jiných inovací související s módou je i trend využívání k-pop idolů v nejrůznějších kampaní, zásluhou G-Dragona. Rapper má od začátku své kariéry pověst fashionisty. Hned od začátku existovaly blogy a stránky sociálních sítí věnované výhradně jeho módnímu stylu. A možná právě to motivovalo Chanel, aby ho přivedla na palubu. To se jim jistě povedlo, protože jeho účast na pařížské módní přehlídce v roce 2015 vyvolala v médiích velký rozruch.


Od té doby se s K-pop idoly můžeme setkat u kampaní luxusních módních značek či kosmetických gigantů. Jaké značky propagují ty největší K-pop celebrity?


BLACKPINK

Jedním z příkladů jsou dívky z BLACKPINK, které patří mezi oblíbené propagátory různých značek, od cenově dostupných až po špičkové.


Jisoo se stala módní ikonou s průkopnickou sólovou cestou. Ta začala v roce 2018, kdy se stala tváří jihokorejské kosmetické značky Kiss Me, která předvedla svou všestrannost nejen v hudbě, ale také v oblasti krásy. Bylo to však v roce 2019, kdy Jisoo skutečně rozšířila svá křídla na mezinárodní úrovni a zajistila si průlomovou smlouvu s prestižním francouzským luxusním módním domem Dior.







Jennie, známá jako 'Human Chanel', plynule přešla od hvězdy K-popu k ztělesnění spolupráce luxusních značek. Cesta začala asociacemi s významnými jmény jako Hera, KT Corporation, Chum-Churum a Lotte Confectionery, které jí připravily cestu k pozoruhodnému vzestupu ve světě podpory značek.








Rose kromě společné práce s Jisoo pro korejskou kosmetickou značku Kiss Me stojí Rosé jako tvář významných velmocí jako Yves Saint Laurent a Tiffany & Co a korejské kosmetické značky Sulwhasoo.










V říjnu 2020 se BlackPink's Lisa stala vůbec prvním K-Pop idolem, který se stal ambasadorem kosmetické značky MAC. BlackPink a YG jsou známé svou odvážnou krásou a Lisa byla přitahována MAC kvůli pověsti MAC jako inovátorky a tvůrce trendů ve světě krásy. Dále je tváří značek Bulgari či Celine.










BTS

Skupina BTS se objevila v řadě kampaní. Mezi nejznámější patří kampaně se značkou Samsung či Dior. populární byla i řada kosmetiky VT Cosmetics, Innisfree či VICE.








RM, také známý jako Kim Namjoon, není ve světě módy žádným cizincem se svým dokonalým smyslem pro styl a jedinečnými módními volbami. O tomto spojení se také dlouho šuškalo a zdálo se, že jde o přirozený vývoj, protože hvězda byla spatřena na sobě kousky Bottega Veneta a oblečená touto značkou při mnoha příležitostech.






Člen BTS Jin přebírá novou roli v módním průmyslu jako ambasador Gucci .

7. srpna 2024 italský luxusní módní dům, který je součástí skupiny Kering, oznámil, že K-pop idol je jeho nejnovějším ambasadorem globální značky. V rámci svých povinností bude Jin zastupovat značku na různých akcích, kampaních a dalších. K novinkám Gucci již sdílel nové fotografie, na kterých Jin modeluje některé kousky této značky.







Suga, emblém umělecké všestrannosti, vstupuje do nového světla jako tvář Valentinovy ​​reklamní kampaně jaro/léto 2024 pro muže. Tato spolupráce není jen setkáním stylu a hudby; je to soutok kulturních vln, odrážející progresivní hodnoty a inovativního ducha jak K-popové senzace, tak ikonické módní značky.










Zatímco Jin sloužil v armádě, ostatní členové se individuálně stali ambasadory jiných značek . Například J-Hope pokračoval s Louis Vuittonem. Jedná se o kampaň spojující tanec a módu.

.






Nebylo žádným překvapením, když byl Jimin začátkem tohoto roku v lednu jmenován globálním ambasadorem značky Dior . Koneckonců, jihokorejský popový idol a přítel domu byl při mnoha příležitostech vidět sportovní vzhled francouzské luxusní značky.








Člen V udělal vlny v luxusní sféře svou vůbec první kampaní Cartier. Renomovaný pařížský klenotník, známý svým dobrodružným duchem a globálním rozhledem, využil srdce BTS jako novou tvář své ikonické řady Panthère.









Jungkook vzal svět útokem svým posledním partnerstvím s Calvinem Kleinem. Média uvádějí, že Jungkook je největším globálním velvyslancem Calvina Kleina v historii značky a překonal Brooke Shields.







Od luxusních módních značek, po elektroniku až ke kosmetice. Korejští umělci o sobě nechávají stále více vědět. Ve druhé části se dostaneme blíže ke spolupracím skupiny Seventeen, Straykids a Twice.





Zdroje:.allure,allkpop,cosmo,timesofindia,teenvogue

0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page